All Categories

News

Sei qui:Home> News

Benvenuti à u Cliente Tailandese u 17 di lugliu

Tempu: 2023-08-04 Visite: 35

1

Semu felici d'annunzià chì a nostra stimata fabbrica di pannelli di muru interni WPC in Linyi, Cina, hà avutu u privilegiu d'ospitu una visita di un preziosu cliente da Tailanda u 17 di lugliu. Sta visita hà marcatu una tappa significativa in i nostri sforzi cummerciale internaziunali, postu chì cuntinuemu à espansione a nostra presenza in u mercatu globale.

Durante a visita, a nostra squadra dedicata hà allargatu un caloru benvenutu à a delegazione tailandese, offrendu un tour insightful di u nostru stabilimentu di fabricazione di punta. I stimati invitati sò stati datu una cunniscenza approfondita di i nostri prucessi di produzzione avanzati, dimustrà i standard di alta qualità chì aderemu in ogni fase di produzzione.

A visita hà furnitu un'eccellente opportunità per i nostri omologhi tailandesi per testimunià in prima persona e tecnulugia innovadora chì avemu aduttatu per rinfurzà l'eco-friendly è a sustenibilità di i nostri pannelli di muru interni WPC. Avemu enfatizatu u nostru impegnu à a preservazione di l'ambiente incorporendu risorse rinnuvevuli in e nostre pratiche di fabricazione.

Inoltre, i nostri esperti di cuncepimentu è di ricerca anu impegnatu in discussioni fruttuose cù a delegazione visitante, spartendu insights in l'ultime tendenze è e preferenze di i cunsumatori in l'industria di i pannelli murali. U scambiu d'idee in cullaburazione hà rinfurzatu ancu a nostra cunniscenza di u mercatu tailandese, chì ci permette di adattà megliu i nostri prudutti per risponde à i so bisogni è preferenze specifiche.

A visita hà cunclusu cù a firma di un accordu di cooperazione à longu andà trà a nostra cumpagnia è u stimatu cliente tailandese, solidificendu un partenariatu strategicu per cumpiendu i so bisogni per i pannelli di muru WPC interni. Stu accordu marca l'iniziu di una cullaburazione longa è pruspera, rinforzendu a nostra prisenza in u mercatu di u Sudeste Asiaticu.

Mentre riflettemu nantu à sta visita di successu, simu grati per a fiducia chì i nostri partenarii tailandesi anu postu in i nostri prudutti è servizii. Semu dedicati à mantene i più alti standard di qualità, sustenibilità è satisfaczione di i clienti mentre imbarcamu in stu viaghju eccitante di crescita è cooperazione.

Avanzate, a nostra cumpagnia riafferma u so impegnu à prumove relazioni forti cù i clienti in u mondu sanu, abbracciandu opportunità per l'avanzamentu tecnologicu, è cuntinuendu à esse un attore di punta in l'industria glubale di pannelli WPC interni.

Per più dumande è infurmazione nantu à i nostri prudutti è servizii, sentite liberu di cuntattateci.

Categorie calde